Rødbedesalat med et asiatisk tvist, er en fornyelse på middagsbordet. Og dejligt tilbehør nu hvor mange af os starter grillsæsonen. Salaten kan laves i god tid, den bliver bare bedre af at trække. Og jo det er et svineri med de rødbeder. På med et par handsker og gnid så skindet af nede i gryden, så undgår du røde sprøjt i hele køkkenet. Jeg har set at de flere steder er begyndt at sælge kogte, skrællede, økologiske rødbeder. Så nu er svineriet ikke engang en undskyldning.




