Rødbedesalat med soyadressing og sesamfrø

Rødbedesalat med et asiatisk tvist, er en fornyelse på middagsbordet. Og dejligt tilbehør nu hvor mange af os starter grillsæsonen. Salaten kan laves i god tid, den bliver bare bedre af at trække. Og jo det er et svineri med de rødbeder. På med et par handsker og gnid så skindet af nede i gryden, så undgår du røde sprøjt i hele køkkenet. Jeg har set at de flere steder er begyndt at sælge kogte, skrællede, økologiske rødbeder. Så nu er svineriet ikke engang en undskyldning.

Rødbedesalat
Rødbedesalat med sesam

Læs videre “Rødbedesalat med soyadressing og sesamfrø”